Referințe
eMag – Dante Internațional
Altex România
Intersport România
Magnolia Shipping Center
CCC Shoes & Bags
Tommy Hilfiger
Five Holding
Pocaviso
Central
Iris Titan Shopping Center
Aurora Mall SRL
Centru Comercial Central Cluj
Cellular One
Părerile clienților noștri
Galeria Real
Adela Oproiescu – Marketing & Advertising Coordinator
“
Soluția DigiTrafic a fost achiziționată în cadrul unui proiect mai larg de monitorizare realistă a traficului din magazine. S-a urmărit în primul rând identificarea traficului pe intervale orare pentru gestionarea corectă a resurselor umane. Rezultatele obținute prin folosirea soluției DigiTrafic ne ajută în organizarea unui program de lucru eficient, astfel încât să reușim să ne ocupăm de toți clienții care intră în magazine. Avem o creștere a vânzărilor în magazinele în care soluția a fost implementată. Colaborarea cu firma Quartz Matrix este extrem de bună, pot afirma că se numără printre cei mai prompți colaboratori ai noștri.
Pocaviso
Ofelia Pârvu – Director General
“
eMag a achiziționat soluția DigiTrafic pentru a monitoriza traficul de persoane din showroom și a calcula rata de conversie. Informațiile obținute au permis analiza creșterii sau scăderii fluxului de vizitatori în funcție de promoțiile pe care le lansăm. Rezultatele au fost conform așteptărilor, monitorizarea traficul de vizitatori aducând un plus de performanță echipei noastre. Colaborarea cu Quartz Matrix este eficientă, ori de câte ori am avut nevoie de ajutor s-a răspuns prompt solicitărilor noastre.
eMag
Alexandru Mihulec – Responsabil Administrativ
“
În condițiile actuale de piață, pentru consolidarea business–ului, accentul trebuie pus pe eficiență și profitabilitate. Pentru a atinge cele două obiective, Flanco mizează pe motivarea și perfecționarea angajaților alături de eficientizarea acțiunilor departamentului de marketing. Măsurarea corectă a traficului din magazine reprezintă un element important în evaluarea performanței afacerii. Soluția DigiTrafic oferită de Quartz Matrix furnizează datele de trafic de care avem nevoie pentru a calcula rata de conversie, pentru a măsura eficiența acțiunilor de marketing și pentru a evalua activitatea consultanților noștri de vânzări. Din acest punct de vedere, apreciem parteneriatul cu Quartz Matrix drept unul de succes, compania reușind să construiască o soluție adaptată necesităților noastre.
Flanco
Violeta Luca – CEO
“
Înainte de implementarea soluției DigiTrafic singurii indicatori de performanță calculați erau: valoarea medie a unei tranzacții și numărul tranzacțiilor pentru fiecare locație. Integrând datele despre traficul de persoane în analizele noastre, putem extinde evaluările, prin identificarea potențialului pe care fiecare locație îl are. Calculul ratei de conversie, a vizitatorilor în cumpărători și identificarea fluxului de persoane pentru fiecare interval orar și fiecare zi, reprezintă un plus de informație extrem de utilă în măsurarea performaței afacerii. Rezultatele obținute permit evaluarea corectă a personalului și a tehnicilor de vânzare folosite, pentru fiecare angajat și interval orar. Datele sunt integrate de asemenea în strategiile de marketing și de vânzări. Apreciem colaborarea cu Quartz Matrix, ca fiind una foarte bună.
Centrofarm
Mihai Corbu – Director Executiv