DigiTrafic, dezvoltat pentru analiza performanței afacerii și pentru un management eficient în procesul decizional, un instrument ideal pentru business management

Prin colectarea și analizarea datelor înregistrate de DigiTrafic, poți să setezi obiective de vânzări realiste și să planifici campanii viitoare bazate pe vizitele din locații înregistrate în timp.

Instrument de management și control, utilizat în negocierea cuantumului chiriilor aferente spațiilor ocupate

Evidențiază profitabilitatea locației prin generarea rapoartelor de conversie – vizitatori vs. clienți

Permite sincronizarea perioadelor de livrare și aprovizionare cu perioadele în care se înregistrează mai puțini clienți

Reducerea costurilor prin gestionarea eficientă a personalului de vânzări în funcție de traficul vizitatorilor pe zone și intervale orare

Este instrumentul ideal de merchandising pentru creșterea vânzărilor prin analiza indicatorilor de performanță

Transmite alarme prin email sau SMS în situația în care se ating vârfuri maxime sau minime de clienți

Aplicații ale soluției DigiTrafic în Business Management

Retail

Evaluarea activităților comerciale

  • Calcularea ratelor de conversie (vizitatori vs cumpărători)
  • Măsurarea impactului campaniilor de promovare
  • Identificarea zonelor de trafic intens
  • Evaluarea și organizarea forței de vânzări
  • Analiza valorilor de trafic pe intervale de timp corelate cu alți indicatori (ex. starea vremii)

Spații pentru evenimente

Suport în luarea deciziilor

  • Măsurarea impactului campaniilor de promovare
  • Măsurarea audienței unui eveniment (conferință, expoziție, spectacol)
  • Organizarea zonei de primire a vizitatorilor și a activităților cu publicul
  • Luarea deciziilor de investiții pentru mărirea capacității de lucru
  • Dimensionarea spațiilor de primire pentru a corespunde valorilor de trafic și nevoilor de siguranță

Clădiri și spații publice

Indicatori ai fluxului de persoane

  • Rata ocupării clădirilor în timp real
  • Alerte la depășirea numărului maxim de persoane pe care locația îl suportă
  • Identificarea vârfurilor de trafic
  • Identificarea zilelor și a intervalelor orare cu trafic intens

Cercetări  de marketing

Indicatori ai fluxului de persoane

  • Cercetări de marketing pentur produse și evenimente
  • Studii de evaluare a oportunităților unor investiții
  • Studii privind optimizarea traficului de persoane în magazine

Studii de caz

Contorizarea numărului de persoane în rețeaua de magazine Flanco

Flanco avea nevoie de o soluție care să permită consolidarea managementului informațiilor. Consolidarea s-a realizat prin integrarea datelor de trafic ale vizitatorilor în rețeaua de magazine, cu cele legate de vânzările realizate în fiecare locație, campaniile de marketing și resursele umane implicate …