DigiTrafic, dezvoltat pentru analiza performanței afacerii și pentru un management eficient în procesul decizional, un instrument ideal pentru business management
Prin colectarea și analizarea datelor înregistrate de DigiTrafic, poți să setezi obiective de vânzări realiste și să planifici campanii viitoare bazate pe vizitele din locații înregistrate în timp.
Instrument de management și control, utilizat în negocierea cuantumului chiriilor aferente spațiilor ocupate
Evidențiază profitabilitatea locației prin generarea rapoartelor de conversie – vizitatori vs. clienți
Permite sincronizarea perioadelor de livrare și aprovizionare cu perioadele în care se înregistrează mai puțini clienți
Reducerea costurilor prin gestionarea eficientă a personalului de vânzări în funcție de traficul vizitatorilor pe zone și intervale orare
Este instrumentul ideal de merchandising pentru creșterea vânzărilor prin analiza indicatorilor de performanță
Transmite alarme prin email sau SMS în situația în care se ating vârfuri maxime sau minime de clienți
Aplicații ale soluției DigiTrafic în Business Management
Retail
Evaluarea activităților comerciale
- Calcularea ratelor de conversie (vizitatori vs cumpărători)
- Măsurarea impactului campaniilor de promovare
- Identificarea zonelor de trafic intens
- Evaluarea și organizarea forței de vânzări
- Analiza valorilor de trafic pe intervale de timp corelate cu alți indicatori (ex. starea vremii)
Spații pentru evenimente
Suport în luarea deciziilor
- Măsurarea impactului campaniilor de promovare
- Măsurarea audienței unui eveniment (conferință, expoziție, spectacol)
- Organizarea zonei de primire a vizitatorilor și a activităților cu publicul
- Luarea deciziilor de investiții pentru mărirea capacității de lucru
- Dimensionarea spațiilor de primire pentru a corespunde valorilor de trafic și nevoilor de siguranță
Clădiri și spații publice
Indicatori ai fluxului de persoane
- Rata ocupării clădirilor în timp real
- Alerte la depășirea numărului maxim de persoane pe care locația îl suportă
- Identificarea vârfurilor de trafic
- Identificarea zilelor și a intervalelor orare cu trafic intens
Cercetări de marketing
Indicatori ai fluxului de persoane
- Cercetări de marketing pentur produse și evenimente
- Studii de evaluare a oportunităților unor investiții
- Studii privind optimizarea traficului de persoane în magazine
Studii de caz
Contorizarea numărului de persoane în rețeaua de magazine Flanco
Flanco avea nevoie de o soluție care să permită consolidarea managementului informațiilor. Consolidarea s-a realizat prin integrarea datelor de trafic ale vizitatorilor în rețeaua de magazine, cu cele legate de vânzările realizate în fiecare locație, campaniile de marketing și resursele umane implicate …